BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, August 21, 2011

hOmEsIcK vs RayyE

assalammualaikum!!! walaweyh sini2..ceciter nan mira jom2...


saya JELEZ owg sibok post psal CUTI dyowg..
saya JELEZ owg sibok p shoppping nan family..
saya JELEZ owg bukaq pose nan family dyowg..

>>>>>AAAARRRGGHHHH!!!!<<<<<<

mau blex2....blex n blex..hahaha serupa dax kecik lar ak nieyh..:P ada ku kesah???
pape pown ak kena r sbar coz test bkal mnjelang,pekse pown bkal mnjelang..OMG!!!! takot lar...
da cpew2 lley ajor??mntx tlg ley??huhuhuhuhu

my bus ticket adalah pada pkul 11.00 pg dr dungun terengganu,lame lar nk sampai..ntah mcm ne llar prsiapan raye kat umh tuh..xpat tlg ibu wup kueh/biskut raya..muahahahahaha nk buat!!!!
my baju raye pown i xtgox agy..ntah mcm ne rupeny kn tp pe yg pnting mira rase mzti chantek coz ibu yg plih kn..kata owg "PILIHAN IBU N AYAH ADALAH TERBAIK" btol kew??dh tuh mcm ne dgn jodoh??
kowg becinta dgn owg laen tp owg laen yg kowg kena married..hah jawab lar...
aku??? i NO COMMENT!! bhahahahaha
pape pown percayelh sgala ktentuan di tgn Tuhan yg 1..iaitu ALLAH S.W.T..., Jodoh,pertemuan, perpisahan,ajal n maut ditangan-Nya..Insyaallah jika kita berada dijalannya akan dprmudahkn bg kita..huhuhuuh


sudah mngarot trlbey plak disini..hehehehehe pape pown saya xsiap lagi prsiapn tok raye..
kmaz bju nk alek raye pown dop agy..ngeee~~ tlg sya kmz hubby..tetttt!!!!
sudah....pape pown hrap raye yg singkat nie(smnggu) dpt lar saya raye umah kengkawan saya n tettt lau smpat ye...hope so..wnd kowg smua lorwh...

k r,,that the end of my entry..saya mahu andy2 n ciap kn diri nk p pantai dgn classmate AC1201B utk mjlis bruka bersama katany..lyankn jewp r...hahaha

saya undur diri,terima kaseh,jenguk lar lg ye...hak3!

0 owg suka comment: